Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 6 år sedan

Säljbolag söker projekt

Hej,

Vi är ett litet mindre säljbolag med över 15 års erfarenhet i branschen, söker nu samarbetspartners / projekt
Försäljning, mötesbokningar, marknadsundersökningar är något vi hanterar väldigt bra.

Hör gärna av er om intresse finns.
Med vänlig hälsning,
Antonia Meijer

Antoniameijer@hotmail.com
Hej. Jag driver liten webbyrå och söker efter säljare som kan leta efter kunder som har behov av webbutveckling tjänster. Är det någonting som ni kan hjälpa med?
Hej Martin, ingen säljare själv, men råkade se ditt inlägg och ville därför bara passa på att tipsa dig om Brainville :) (www.brainville.com). Här kan du nämligen - helt kostnadsfritt och utan att du förbinder dig till något - lägga ut en annons och snabbt komma i kontakt med duktiga frilansare, ifall att det kunde vara en intressant lösning för dig. Trevlig helg!/Malin
Jobbar ni även enbart mot provision? I så fall har jag 2 case som kan diskuteras. Med vänlig hälsning /Herwig
Vi på VattenFRI.se söker säljare för vårt miljövänliga och vattensparande sortiment.
Niclas,
Hej, Jag och två delägare till mig tänker starta upp 2 säljbolag och möra Telefon, F2F och event försäljning. Vi söker efter samarbetspartners som är seriösa och vill jobba långsiktigt med oss. Det kommer att vara ca 20-25st säljare som kommer att sälja tjänsterna/produkterna uppdelat på 2 kontor, så det kommer säljas en hel del. Idskydd? El? Telecom? Tv? Bredband? Mvh Adementor
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: