Reklam fråga
Jag har en webshop på goteborgarna.com och vet inte riktigt hur jag ska
få ut det till folk? Har inte heller mycket kapital för reklam osv.
Hur ska man göra?
Mvh Daniel / Göteborgarna.com
Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.
Sinnenas Teater skrev:
Jag har haft ett motsatt problem - väldigt många besökare, men bara typ
2 kunder i veckan om man bortse från några få större kunder som handlar
för stora summor varje månad.
Problemet är nu åtgärdat och nu mer är det relativt gott om kunder varje vecka - fråga mig inte hur jag gjorde :oops:
hopphej skrev:Sinnenas Teater skrev:
Problemet är nu åtgärdat och nu mer är det relativt gott om kunder varje vecka - fråga mig inte hur jag gjorde :oops:
Inte för att vara elak men jag förstår varför du har så få kunder. Din sida är otroligt ful och den ser ut som någon sort spamsida. Om jag vore dig skulle jag anlita någon som förstår sig på bra design. Du skulle garanterat få 10 gånger så många kunder!
Jag har en webshop på goteborgarna.com och vet inte riktigt hur jag skaoch ser en sida med loggan glanzit.com
få ut det till folk? Har inte heller mycket kapital för reklam osv.
Hur ska man göra?
Sinnenas Teater skrev:hopphej skrev:Sinnenas Teater skrev:
Inte för att vara elak men jag förstår varför du har så få kunder. Din sida är otroligt ful och den ser ut som någon sort spamsida. Om jag vore dig skulle jag anlita någon som förstår sig på bra design. Du skulle garanterat få 10 gånger så många kunder!
Ja vågar åtminstone tala om i min profil vilken sida som jag har och till yttermera visso så vågar jag också stå med både namn och kontaktuppgifter. Att kalla sig för "hopphej" ger dig ingen trovärdighet.
Läs vad jag skrev en gång till - jag klaga inte alls över antalet kunder.
Tvärtom - :grin:
hopphej skrev:
Spelar väl ingen roll hur många du har nu, alla vill väl ha 10 gånger fler kunder? Tycker du själv att din sida ger ett seriöst uttryck?
sod skrev:Admin: Jag tycker att ni ska gå in i sådana här lägen och avsluta diskutionen/bråk/hård ordväxling.
Det går att stänga tråden om man är admin. Vi är ju här för att få inspiration och hjälp men när man hör någon som i detta fallet - hejhopp blir stämmningen skämd.
Det går att stänga tråden om man är admin. Vi är ju här för att få inspiration och hjälp men när man hör någon som i detta fallet - hejhopp blir stämmningen skämd.
hopphej skrev:Det var inget påhopp. Vill bara komma med lite konstruktiv kritik, i det här fallet kunde personen inte ta till sig det. Vem vill inte har fler kunder?
MarcusL skrev:Det enda av alternativen som möjligtvis kan påverka ränkingen i sökmotorerna är in-länkar, dvs sidor som länkar till din sida. Enligt Google så ska inte dåliga in-länkar påverka din ranking då du oftast inte kan påverka detta själv. Om din sida finns med på några gratissidor så är detta inte skadligt men om du köper in-länkar så kan det skada din ranking.
Dessutom så finns det över 100 faktorer som påverkar din ranking och dom enda som vet vilka dessa är är programmerarna som gjort sökmotorerna.