Senast uppdaterad för 18 år sedan
219
5

radioreklam

Är det någon som vet vad ett par sekunder kan kosta i t.ex Mix Megapol eller liknande radiostation?
Hej! [br] [br]Jag satt förra veckan och kollade på priserför just detta. [br]Jag var då inne på www.mtgradio.se , det är dom som har hand om rixfm, lugna favoriter osv. [br] [br]Där har dom fullständig prislista på massa olika alternativ. [br]Ska man bara göra reklam lokalt kostade det runt 6-700 för en vecka mellan 06.00 och 18.00 eller något sådant. [br] [br]Tror det va runt 4-5000 när det var rikstäckande. [br] [br]Lycka till! [br] [br]/Peter
Jag har haft radioreklam flera gånger och jag vill påstå att [br]det ger inget alls tillbaka. [br]Jag har även haft reklam i TV4 sydost med samma dåliga resultat. [br] [br]Jag har insett att ska man föra ut ett budskap i dessa medier [br]så får man helt enkelt satsa väldigt mycket pengar. [br]Det räcker inte med en lite trudelutt några gånger per dag under en [br]månads tid :oops:
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
Jag är ju ute efter att få så många som möjligt att gå in på min hemsida. [br]Jag har ju inte behovet att få något sålt utan måste få höga besökssiffror jag kan visa upp när jag säljer annonser. [br]Jag håller med att det kan vara svårt att få något sålt med radioreklam, men det kanske är lättare att bara få besökare. [br] [br]Håller på och provar Affiliator.com. Få se om det kommer att ge fler besökare.
Googleannonser brukar vara bra och sedan är sökmotoroptimering av hemsidan ett mycket ekonomiskt alternativ. [br]Jaga sajter som vill länka till din sida är också billigt sätt att få besökare till [br]hemsidan.
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
ute på citygbg hittar du ett forum där du är välkommen att skriva ett inlägg på engelska om din sida. Brukar ge dig ganska bra push i sökmotorer. Jag skickar dig ett PM då jag inte får göra reklam här.
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: