När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
När jag nu äntligen ska komma igång med mitt hälsoföretag behöver jag hjälp med en enkel men smakfull hemsida. Hade tänkt göra själv först, men tiden räcker inte till för detta.
Kanske du har tips om någon duktig en?
Hej Elsebritt
Vad kul att läsa att du drar igång med ett nytt projekt.
Har nämligen själv nyss starta ett bolag med mål att hjälpa företag med utveckling av hemsida m.m.
Vi hjälper gärna till. Har du egna ideér på upplägg?
Exempel på en hemsida som vi nyss gjort: http://www.alexgastronomi.se/
MVH Mikael
Hej,
Det låter som något jag kan hjälpa dig med. Hör gärna av dig så kan vi prata igenom dina behov och önskemål. Givetvis helt förutsättningslöst.
Titta gärna in på min webbsida för exempel på sidor jag producerat.
http://www.www-design.se
mvh
Anna
Hej Elsebritt!
Jag blir mer intresserad av din egentliga fråga smakfull, glad sida - Den första frågan du ska ställa dig är vilka behov ska sidan uppfylla. Är det bara en presentationssida eller butik, tekniskt - ska du själv kunna uppdatera den eller söker du en statisk lösning?
Hej,
Vill du ha en enkel sida som är lätt att uppdatera och göra om själv? Iså fall kan jag rekommendera hemsida24 lite dyrare men du fixar både webhotell och sida enkelt.
Du kan kolla min sida om du vill
www.allaannonsblad.se
Mvh
Kjell
[i][b]Tack för alla fina svar!
Jag hade själv tänkt uppdatera sidan. Har inga varor att sälja på nätet. Endast tjänster. Har också begränsad ekonomi i nuläget[/b][/i].
Hej,
Wordpress är ett gratis system som man lätt kan uppdatera och sköta själv.
www.wordpress.org
Det finns ett flertalet gratis teman som du kan välja mellan. Det du behöver betala för är webbhotell och domänavgift. Vilket inte behöver kosta mer än ca 1000 kr/år. Här kan jag rekommendera Binero.
Om du behöver hjälp med installation och/eller utforma något som anpassas efter dina önskemål så är detta givetvis en extra kostnad som tillkommer. Men som sagt du kan utan några större kostnader komma rätt långt på egen hand men det kan ibland vara svårt att få det precis som man vill ha det men det kan vara en bra början.
Hej.
Tycker det är riktigt roligt att du startar.
Jag har erfarenhet av Grafiskdesign och webbutveckling.
Skulle faktiskt kunna göra en Wordpress hemsida åt dig utan kostnad.
Är du intresserad och vill se mina tidigare projekt hör av dig på
[email protected]
Mvh// Marcus
Jag kan hjälpa dig med en enkel hemsida. Behöver alls inte bli särskilt dyrt om du har texterna och bilderna själv. Min lösning innebär också att du själv kan uppdatera sidorna enkelt.
Se exempel på min hemsida www.gunka.se