Effektiv telemarketing för mindre företag

2
Hej,

Det är svårt att hitta en telemarkeing företag som accepterar småföretag (cirka 100 samtal per dag).

Så jag undrar om någon visste var man kan hitta ett telemarketing bolag (helst bara en frilansare i telemarketing) som skulle kunna göra det?

Att betala i procent av försäljningen skulle vara det bästa.

Jag vet inte var de ska leta för att hitta det. Någon som vet?
7
har du försökt kolla här på forumet? jag tror att jag har läst här att ngn vill jobba som telefonsäljare  ;)
6
Hej AES[br][br]Om du postar mail eller nummer så hör jag av mig och berättar vad jag kan erbjuda. [br][br]HP
2
HP2009:[br]Har du erfaring med telemarketing fra før? Jeg vil helst finne noen som har resultat å vise til.[br][br]Kan du sende epostadressen din i en PM til meg?[br][br]Jeg er norsk, men vet at mange ikke gidder å lese når det ikke er på svensk, derfor skrev jeg den første posten på svensk.
27
Hej,[br]Vi är ett annat utländsk företag som söker hjälp med telemarketing för mötesbokning i Sverige. Vi säljer tjänster.[br][br]Skall vara tacksam för alla förslag.[br][br]mvh[br][br]Marius
Redovisningsbyrå i Stockholm http://www.contus-accounting.se
16
Hej![br][br]Du kan väl skicka dina kontaktuppgifter till mig så kan jag hjälpa dig, delvis så har jag själv ett TM-bolag men har även ett stort kontaktnät. [br][br]Niklas Waara
2
Hej![br]Vi är ett nytt uppstartande mindre TM bolag som söker uppdrag.[br]Malia gärna så hör vi av oss.
10
Call C...  Jag har ett uppdrag åt er som ni kan få testa på, på provision.[br]Skriv er E-post adress så jag kan maila. Jag har för få poster på forumet för att skicka PM (idiotisk regel).
2066
2
slask:[br]Du borde ha tillräckligt med posts nu. Annars är ett tips att skriva ut din egen adress. (Regeln är bra mot spam, men mindre bra mot legitima pm. Jag raderar en hel del spam posts och är tacksam över att inte få något skräp via pm.)
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
3
Hej, min storebror har ett TM bolag som omsätter ca 10mkr, jag har jobbat där som vice vd men nu slutat där pga att vi inte kom överens, jag vill nu starta ett eget bolag, eller förhoppningsvis hoppa in i ett nystartat bolag, jag kan fixa uppdrag det är inte problem, vill gärna ha delägarskap, finns i sthlm.[br][br]det jag kan fixa är bokningar och kanske Tele2
16
Hej![br][br]Jag är intresserad, maila mig på [email protected] så kan vi diskutera vidare.
2
-
117
Hej, är mycket intresserad av telemarketingbolag som jobbar på provosion, ni får gärna skicka info till mig via PM eller maila mig på [email protected]
2
-
117
Jobber ni på provosion? Isåfall är jag intresserad!
2
Vet inte hur mycket du kollat runt angående provisionsbaserade ersättningar, men i regel tar ej telemarketing bolag till sig de uppdragen om det är en obeprövad produkt eller tjänst. Jag jobbar på Adsite som VD där vi löst det problemet och faktiskt har sådana som du som söker telemarketing bolag som ideal kund. Adsite's vision är att utveckla en marknaden för prestationsbaserad online marknadsföring på ett nytänkande sätt. Vi vill förmedla ett modernt verktyg för att marknadsföra våra annonsörers produkter och tjänster genom telemarketing. Vi vill nå en marknad där endast prestation och engagemang är avgörande för kostnaden. Adsite bygger på Telemarketing och Affiliatemarknadsföring, vilket gör att både annonsör och säljare vinner på att ansluta sig. Som annonsör hanterar man alla säljare genom att acceptera de som är lämpliga för kampanjen. Detta gör att annonsören alltid är väl informerad om vilka som marknadsför varumärket. Direktkontakt mellan säljare och annonsör är något vi lagt vikt på, vilket är en stor fördel för båda parter. Denna typ av telemarketing innebär att både du som säljare och annonsör har större valmöjligheter när det gäller att hitta bra samarbeten. Vanliga telemarketingbolag låter oftast inte dig som säljare välja vilka produkter du ska sälja, och oftast har annonsörerna ingen möjlighet att välja vilka säljare som ska marknadsföra deras produkter. Länk för att besöka vår hemsida: [url=http://www.adsite.se]www.adsite.se[/url] Länk för att registrera dig: [url=http://www.adsite.se]Registrera konto[/url] Du är välkommen att ringa om du undrar något :) ------------------------ Adsite Telemarketing Affiliate Huvudkontoret Tobias Larsson, VD Telefon: 0500 - 300 473 Mob: 073 - 779 13 83 Mail: [email protected] Url: www.adsite.se Twitter: AdsiteSe Adsite AB Gothia Science Park Kanikegränd 3, 541 34 Skövde
117
Mycket intressant, ska jag ta och kolla på!
507
1
Har ett mindre uppdrag som jag gärna diskuterar med någon som jobbar i denna bransch. Skicka mig ett Pm med mailadress så skickar jag en beskrivning om uppdraget. Daniel
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
2
2
Hei. Viser til tidligere svar for etpar-tre minutter siden. Vi er også norske, men opererer fra Uddevalla i Sverige, har to mindre selskaper, Vimana Ltd og AlltidFokus AB. Vår spesialitet er TM både til norske og svenske kunder. Hør fra deg, så kan vi diskutere.
14
Hej Snilleblixt. Jag sitter i tre olika bolag som arbetar med telemarketing och skulle gärna vilja prata mer med dig om vad du skulle kunna erbjuda. skulle du kunna ringa mig eller skicka mail. Mail: rickard(at)mekatec.se Tele: 070-2710603
1
Hej! Vi är i uppstarten av att starta ett litet telemarketing och undrar om ni har något uppdrag vi kan få, ring mig på 0760435026 om intresse finns
1
Hej, såg en post där du nämnde att du har TM-bolag och jag har ett erbjudande till dig. Jag skulle gärna vilja få lite mer information om hur ni jobbar med telefonförsäljning och vad ni har att erbjuda oss till vilken prislapp? Vi på PCDr säljer IT-tjänster och med ett nytt säkerhetspaket riktar vi oss direkt till små och medelstora företag. Det som vi kan erbjuda er är eventuell procentuellt arvode per såld tjänst och tecknat abonnemang eller enligt överkommelse fast pris per såld tjänst. Det som är kanske viktigt för er att känna till är att vi koncentrerar oss endast på en specifik tjänst som heter PCDr Safe och mer om den finns att läsa på www.pcdr.se. Priserna är inte helt fastställda än men det är ungefär så erbjudandet kommer att se ut. Mejla mig gärna så jag har allting skriftligt innan vi övergår till telefonsamtal.Tack på förhand. Best regards Nemanja Ranic PC Doktor i Stockholm +46 76 927 2208
14
Hej Nemanja. Jag vet inte vem svaret var menat till men,, Jag driver som sagt ett TM-bolag och vi är alltid nyfikna på nya produkter och tjänster att sälja. För att kunna sätta en prislapp behöver man veta mer om produkten,pris och hur era kunder ser ut. Du är välkommen att skicka mer information till mig på rickard(at)mekatec.se eller ringa mig på 031-121777
5
Hej, På zellor.com kan du hitta uppdrag samtidigt som du kan använda dig av ett bra CRM-system Välkommen att testa ! vh Mani @ zellor
4
Hej. Titta in på marknadsvision.se och se om det är något du är intresserad att sälja...

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.