Hur visar man att man finns ?

4
Hejsan,
Blev överlycklig när jag hittade detta forum, man får många tips och trix.

Jag jobbar som fotograf och driver ett företag i Malmö. Jag håller på allvar nu försöka marknadsföra mig dock med små medel. Jag vet att de flesta företag där ute behöver bilder till allt möjligt. Produkter, annonser, reklam, skyltning etc etc. Frågan är hur marknadsför jag mig på bästa sätt till dem?

Det är jag är på nu är direkt reklam. Har tryckt upp proffsiga a4 flyers till olika branscher. Jag försöker ta reda på någon som har med marknadsföring att göra på ett företag innan jag skickar, för annars känns det som jag skickar den rakt ner i papperskorgen precis vid sidan om sekreteraren eller adminstratören.

Tror ni detta är en bra väg att gå?

Har även en dela med en tidning i regionen där jag sak få annonser av dem och de ska få lite foto tjänster. Har ni erfarenhet av tidnings annonser funkar det efter en annons eller måste det jobbas in kanske funkar efter tio eller?

har kört igång adware också nu

Finns det något forum för företagare där man fritt kan tipsa varandra om tjänster mm eller vet ni något om mässor med liknande inriktning? Tips tas tacksamt emot

Någon som vet trix att få media nyfiken på en, kanske någon fack tidning som är inriktad på dylikt eller hur man flirtar med de stora tidningarna?

provad tim annonser på bladet och expressen det sög fett synd  🙁  nån som fått det att funka berätta gärna??

Fotograf Jens C Hilner

www.photomedia.se
Företags foto

www.runway.se
Modell foto
2360
37
Att synas är att finnas, Som fotograf undrar jag varför du inte har något foto på dig eller något du gjort? En bild säger mer än 1000 ord.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
4