Luftrenare?

8
Hej,
Min kompis har ett företag och köpte nyss in ett gäng luftrenare. Av ren nyfikenhet frågade jag vad en sån kostar, och blev chockad när han svarade. Det jag undar är; Är det många andra företag som köper in luftrenare? Och hur mycket skillnad gör det egentligen?
2066
2
Det beror väl på vad han köpt in och varför. Tror väldigt få köper in saker de inte tror behövs. Vår luft innehåller [b]mycket[/b] partiklar och [i]udda saker[/i], så om du filtrerar luften med bra apparater så visst gör det skillnad, sen är ju frågan vad som är bra och inte. Människan är inte gjort för att leva i kliniska miljöer - vi kommer från ett stampat jordgolv...
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
8
givetvis, men människans kropp förändras ju allteftersom vi lever (tex. när vi gick från apa till man försvann svansen för att den inte längre behövdes). Jag menar det att efter att man har levt i renare miljö ett tag kanske kroppen anpassar sig, och man mår bättre. Men det är just hurvida man själv märker skillnad eller inte?
2360
37
En sista bit av svansen finns visst kvar hos en del. Om jag inte har fel ska det vara blindtarmen?
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
8
hehe det ändrar fortfarande inte förloppet, svansen har väl isånnafall betydligt minskat iallafall  :mrgreen:

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.