Jag förstår mig inte på vissa företagare....
[color=red]Hejsan!
Några frågor bara!
1. Hur mycket hatar du försäljare på en skala 1-10?
2. Brukar du vara vänlig mot försäljare?
3. Har du skällt ut en oskyldig säljare någon gång bara för att de är 1000 företag som ringer dig varje dag?
Alltså allvarligt som företagare måste man vara så pass proffsig så att man inte
tar sin ilska på en försäljare.
För försäljarna är ju trots allt företagets änglar!
Varför glömmer företag det??
Jag tror knappast att företaget tycker så om sina egna försäljare och då blir det hela dubbelmoral till 100%.
Och företag måste tänka att vi som försäljare är trots allt privatpersoner med våra egna liv där vi köper varor och tjänster på fritiden.
De företag som behandlar mig illa som försäljare kommer automatiskt få stämpeln otrevliga, som jag aldrig kommer skänka en enda slant till och dessutom får ju mina vänner veta hur otrevliga dom är, så i slut endan förlorar företaget stort på att vara otrevliga.
Visst finns det otrevliga och känslokalla säljare men ge alltid alla en chans att berätta om
sin underbara ide!
Jag kommer då alltid behandla alla säljare med respekt!
För jag vet hur livet är som försäljare och jag är stolt över att vara en!
Punkt!
Mvh Jenny[/color]
Några frågor bara!
1. Hur mycket hatar du försäljare på en skala 1-10?
2. Brukar du vara vänlig mot försäljare?
3. Har du skällt ut en oskyldig säljare någon gång bara för att de är 1000 företag som ringer dig varje dag?
Alltså allvarligt som företagare måste man vara så pass proffsig så att man inte
tar sin ilska på en försäljare.
För försäljarna är ju trots allt företagets änglar!
Varför glömmer företag det??
Jag tror knappast att företaget tycker så om sina egna försäljare och då blir det hela dubbelmoral till 100%.
Och företag måste tänka att vi som försäljare är trots allt privatpersoner med våra egna liv där vi köper varor och tjänster på fritiden.
De företag som behandlar mig illa som försäljare kommer automatiskt få stämpeln otrevliga, som jag aldrig kommer skänka en enda slant till och dessutom får ju mina vänner veta hur otrevliga dom är, så i slut endan förlorar företaget stort på att vara otrevliga.
Visst finns det otrevliga och känslokalla säljare men ge alltid alla en chans att berätta om
sin underbara ide!
Jag kommer då alltid behandla alla säljare med respekt!
För jag vet hur livet är som försäljare och jag är stolt över att vara en!
Punkt!
Mvh Jenny[/color]