NÀr du registrerar dig som medlem pÄ Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du Àr sjÀlv ansvarig för att ditt upptrÀdande Àr i enlighet med medlemsvillkoren och gÀllande svensk lagstiftning.
Du gÄr med pÄ att inte posta nÄgot störande, stötande, vulgÀrt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller nÄgot annat material som kan tÀnkas bryta mot nÄgon tillÀmplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstÀngd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stÀrka detta vid eventuellt missbruk. Du gÄr med pÄ att webbmaster, administratör och moderatorer har rÀtt att ta bort, Àndra, flytta eller stÀnga vilka inlÀgg som helst, nÀr som helst. Som en anvÀndare gÄr du med pÄ att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till nÄgon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hÄllas ansvariga vid intrÄngsförsök som kan leda till att data stjÀls.
Som medlem fÄr du Àven vÄrt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig frÄn detta nyhetsbrev. I övrigt anvÀnds e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du rÄkar glömma det.
NÀr du registrerar dig pÄ forumet godkÀnner du samtidigt att de uppgifter som du lÀmnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material pĂ„ Företagande.se Ă€r skyddat enligt lagen om upphovsrĂ€tt. Det gĂ€ller allt innehĂ„ll pĂ„ webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan anvĂ€nda material frĂ„n webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du fĂ„r publicera artiklar förutsatt att du lĂ€nkar tillbaka. Ange vĂ€nligen kĂ€lla om du citerar. Ăr du osĂ€ker pĂ„ vad som gĂ€ller Ă€r du vĂ€lkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se anvÀnder cookies. En cookie Àr en textfil som lagras pÄ anvÀndarens dator, för att sedan hÀmtas upp av servern nÀr anvÀndaren Äter besöker sajten.
En cookie innehÄller ingen personinformation. Vill du inte tillÄta lagring av cookies pÄ din dator kan du stÀnga av funktionen i din webblÀsare. Inga cookies kommer dÄ att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer dÄ kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras pÄ Foretagande.se Àr endast avsett som allmÀn information och skall inte ses som professionell rÄdgivning. Det finns risk att innehÄllet inte Àr uttömmande eller helt uppdaterat. AnvÀndandet av material pÄ denna hemsida sker pÄ anvÀndarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhÄllande till material pÄ hemsidan eller material pÄ annan hemsida med lÀnk till eller frÄn denna hemsida. Genom att klicka pÄ " Jag har lÀst och accepterar villkoren " gÄr du med pÄ att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
FĂ„ ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt pÄ drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bÀsta fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt pÄ drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
FĂ„ ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt pÄ drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bÀsta fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Jag driver en webbplats pÄ internet dÀr jag kopplar ihop hantverkare med privatpersoner.
Det jag gör Àr att jag skickar kontaktuppgifterna till dig sÄ fÄr du offertera kunden.
Vid godkÀnd offert skickar jag faktura pÄ 10% arvode. LÄter det intressant?
Kontakta gÀrna mig och berÀtta vilken stad du arbetar i och vilka uppdrag du önskar Äka ut pÄ.
Min mail Àr: [email protected]
Du mÄste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka hÀr för att registrera dig som medlem.