Ni har mycket kvar att arbeta med. Sidan känns påbörjad och halvfärdig.[br][br]Ni har bara några få sidor, det borde vara enkelt och gå snabbt att korrekturläsa och kolla igenom att allt ser enhetligt och snyggt ut, jag hittade vid en överblick:[br][br]På sidan tjänster: "Vi Trycker Bl.a." bör stå "Vi trycker bland annat".[br]Raden under: "Visitkort, Broschyrer, Affischer, ..." är en mening och endast första bokstaven ska vara stor: "Visitkort, broschyrer, affischer, ...".[br]Checklistan saknar punkt 4 och 7.[br][br]På sidan design har ni flera bra punkter och frågor ni även bör ställa er själva. Vad är ert företags identitet, vad vill ni förmedla, vad ska jag som kund känna och tänka när jag ser er logga? Kontaktuppgifter, var är er besöksadress - ni skriver, eller i alla fall antyder, att ni själva har maskinparken?[br][br]Under priser har ni med att ni gör logotyper, borde inte det även vara med där ni beskriver era tjänster? Se även över hela den meningen. Du kan aldrig garantera att jag som kund blir nöjd, däremot kan du strunta i att ta betalt om jag inte är nöjd, fast det är väl oftast en förutsättning?[br][br]Under kontakt saknar jag efternamn samt kontorsnummer och adress. Det ligger även ett tecken direkt under rubriken som inte ser ut att höra hemma där.[br][br][br]På det hela taget, försök att inte ha så bråttom, kan ni inte fixa er egen grafik och utseende, varför ska kunderna tro att ni kan fixa deras?
Med vänliga hälsningar,
Jonathan