Antal besök i butiken?

13
Hej!



Har bara en liten undran, ni som driver webbutiker hur många besökare per dag har ni?



Jag förstår naturligtvis att detta varierar otroligt, men jag blev lite nyfiken. Så alla ni med butiker, kom med en siffra.



mvh Jessica
www.butikstylish.se, Inredning, presenter & namnsmycken - personligt och prisvärt.
www.silvergrossisten.se
758
1
Det brukar variera beroende på vädret. Idag lyste solen och jag orkade inte upp till fler än kanske 300 besökare. Om det regnar så är det betydligt fler. [br]Du ska veta att alla handlar inte :roll:
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
13
Ja dit har jag en bit kvar... Är precis ny så jag är fortfarande nöjd med mina 30 :-D [br] [br]Tack för svaret!
www.butikstylish.se, Inredning, presenter & namnsmycken - personligt och prisvärt.
www.silvergrossisten.se
205
1
En undran: har du marknadsfört din butik på något sätt, Jessica?
13
N.N- Ja jag har väl börjat... [br] [br]Har ett studenterbjudande, så jag håller på att sprida annonslappar för fullt. [br] [br]Sen är det ju det vanliga, jobbar på sökoptimeringen. [br] [br]Och sen finns lite andra planer... [br] [br]Hade du några tips att bidra med? Helst såna som inte kräver allt för mycket investeringar i kapital.
www.butikstylish.se, Inredning, presenter & namnsmycken - personligt och prisvärt.
www.silvergrossisten.se
52
7
[quote="JessicaJansson"]Hej! [br] [br]Har bara en liten undran, ni som driver webbutiker hur många besökare per dag har ni? [br] [br]mvh Jessica[/quote] [br] [br]Ca 100 besökare/dag och en order/dag i genomsnitt. Medelorder på webben ca 12.000 ink moms. Nu hör inte vår webbutik till de mer "normala" vi säljer ganska speciella produkter med begränsad kundkrets och bara i undantagsfall till privatkunder.
640
5
Hej Martin![br][br]Du vill inte ange din URL? Blev nyfiken på vad som kan kosta så mycket  :o[br][br]MVH[br][br]R
36
2
Ca 450 har jag i genomsnitt...

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.