Hur hittar jag bra ehandelslösningar?
Jag har sen ett tag tillbaka en webbshop som pga flera olika anledningar inte vuxit som den ska. Vissa anledningar kan jag inte ha hjälp med här men en av anledningarna är att min ehandelslösning (visma webshop) inte passar det jag behöver och det kommer inte fungera alls när jag blir större och den går inte att utveckla (mycket).
Var kan jag hitta bra ehandelslösningar utan att leta i timmar (har väl letat i två hela arbetsdagar hittills utan något större resultat). Då mitt företag inte omsätter så mycket än så vill jag helst ha sådana som är enkla/billiga i början men som har potential att växa.
Jag kan radda upp olika krav om det finns nån som är kunnig här men främst vill jag ha ett bättre sätt att söka
Tack på förhand
Var kan jag hitta bra ehandelslösningar utan att leta i timmar (har väl letat i två hela arbetsdagar hittills utan något större resultat). Då mitt företag inte omsätter så mycket än så vill jag helst ha sådana som är enkla/billiga i början men som har potential att växa.
Jag kan radda upp olika krav om det finns nån som är kunnig här men främst vill jag ha ett bättre sätt att söka
Tack på förhand
Teälskaren som startade tebutik http://www.tealovers.se/