Letar efter en redovisningskonsult som kan gå igenom bokföring på timbasis

3
1
Jag undrar om det finns någon redovisningskonsult som man kan anlita på timbasis och gå igenom min bokföring.
Känner att jag har rätt bra koll på bokföring men skulle vara bra om någon till som går igenom min bokföring.
Har varit kontakt med lite olika byråer och de vill alltid att man skriver avtal och skickar in alla rekvisitioner jag skulle bara vilja ha någon som på timbasis går igenom min bokföring.
Vi på Sifferhjälpen redovisningsbyrå kan hjälpa dig. Vi anpassar våra tjänster till vad kunden efterfrågar. Vi har många kunder som gör sin egen bokföring men vill ha hjälp att titta igenom den så att det stämmer inför deklarationen. Se mer om oss här [https://www.sifferhjalpen.se]
39
3
Hej Lars, Jag kan också hjälpa dig med det och jag kan hjälpa dig med det du behöver ha hjälp med just nu. Skicka gärna ett mail till [email protected] så kan du berätta lite mer om vad du behöver hjälp med. Jag tar 500kr/tim exkl. moms men just nu får alla som är medlemma i Företagande.se även 10% rabatt så det blir då endast 450kr/tim. /Daniel Pires www.sweweb.nu
Sweweb - Besök sweweb.nu - Jag hjälper dig med bokföring, deklarationer, redovisning m.m.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.