Bokföring av körjournalen - kan alla milen slås samman varje månad?

7
Jag är en nystartad företagare med enskild firma. Jag skulle hjärtligt uppskatta om någon kunnig skulle kunna vara snäll och svara på min fråga. Ett stort tack på förhand.

Hur ska körjournalen ska körjournalen bokföras? Ska varje körtillfälle redovisas för sig (just för det datumet) eller går det bra att slå samman alla mil och redovisa dem på en post i slutet av månaden?. Går det att göra på samma sätt med parkeringskvittona?

Janne
Years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the things you did do. So throw off the bow lines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails.
632
3
Ja, det tycker jag du kan göra. Absolut med milersättningen.[br]Men det är lugnt med parkeringskvittona också om det är utlägg från dig.[br]Bara det kommer i samma månad.
7
Tack så mycket för hjälpen :)
Years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the things you did do. So throw off the bow lines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.