VILL DU STARTA EGET FÖRETAG?

1
Jag fick idén till min bok, Våga starta eget, när jag skulle starta mitt första företag. Jag började med att leta information på Internet om hur man egentligen gör när man skall starta ett företag. Jag fick en massa träffar, men kunde ändå inte sålla bland all information och fick således inte alls den hjälp jag behövde.

Jag vet inte hur många gånger som jag under denna period tänkte tanken att det hade varit fantastiskt om det funnits någon form av guidebok/uppslagsverk där man kunde få tips och råd om hur andra hade gjort så att man undvek att göra alla de nybörjarmisstag som annars är så lätt att göra när man är ny på detta att starta företag.

Med allt detta i åtanke så har jag nu skrivit just en sådan bok. ”Våga starta eget" heter den och helt enkelt en guidebok för dig som planerar att starta eget företag.Boken innehåller allt från praktiska råd och tips till intervjuer med småföretagare som gjort denna resa. Så om du går i tankar om att starta ett eget företag så missa inte denna bok!

VAD SOM HAR SAGTS OM BOKEN:

Martin Engvall
"En bra bok som visar att det inte behöver vara så komplicerat att starta eget, Tydliga riktlinjer & tips hur man kan börja sin resa. Kul att man kan få lyssna på andra småföretagare hur dom jobbar och driver sin verksamhet. Även förklarar det grundläggande i företagandet. Bra jobbat Mikaela!!"

Birgitta Granberg
"Mycket trevlig och användbar bok för alla som vill starta eget. Boken är lättläst och väldigt överskådlig. Många bra tips! Rekommenderar verkligen boken!"

REA:
Köp, Våga starta eget, som E-bok för endast 95 kr. Erbjudandet gäller tom den 30/11 2023

Klicka här för att köpa boken: https://wheelwear.se
 

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.