Köp Facebook likes - kom igång med er marknadsföring!

1
Hej,

Johanna heter jag och är officiell representant för FacebookMarketing.se

Hos oss kan ni kort och gott köpa likes till er Facebook fan page. Många kanske tänker att det är "fusk" och lite allmänt tabu, men ta en titt på vår hemsida och läs mer http://www.facebookmarketing.se

Vi har varit verksamma i drygt ett år och har haft nära 150 kunder. Vi levererar OTROLIGT fort och är störst på den svenska marknaden. Vi använder inga spam-metoder eller dylikt. Vi är även f-skatt registrerade.

Ta en titt, så svarar jag gärna på era frågor.

Och för att poängtera, nej, du köper inte fans som kommer handla hos dig. Anledningen att man köper fans är för att komma igång med sin Facebook-sida, det är inte så kul att pendla mellan 20-30 fans för småföretagare. Det bästa är alltid att ha engagerande fans som gillar ditt varumärke, och det här menar vi är ett verktyg för att fler i framtiden ska trycka på er gilla-knapp.

Tack för mig
9
Hejsan. Hur effektiv är egentligen marknadsföring med facebook likes? Jag är inte särskilt insatt i hur det där fungerar. Tanken är att någon gillar sidan och andra facebook användare ser detta och detta ska generera trafik till hemsidan?
www.twistiq.com - tjänsteförmedling på nätet [email protected] Jakob
9
Jag läste på eran sida nu och jag förstår grejen. Det var ungefär som jag trodde.
www.twistiq.com - tjänsteförmedling på nätet [email protected] Jakob
7
Att ni skulle vara störst på svenska marknaden i dag stämmer tyvärr inte då både fblikes.se och mitt företag Mrlike.se har mycket fler kunder än du haft på det året. Vet dock inte hur det ser ut i dag men jag har haft över 400 kunder sedan mars i år, vi har säljare som ringer och säljer detta åt oss.
Öka din synlighet och etablera er i sociala medier, köp Svenska fans till din facebook sida hos www.bespotted.se eller www.mrlike.se
5
1
Låter spännande med att köpa reklampelare på ett sätt som upplevs trovärdigt. Hur många likes bör man liga på om man har en liten webshop ? Exempel www.jrshop.se
8
[url=http://www.fblikes.se]FBLikes.se[/url] var bland de första med att erbjuda dessa tjänster i Sverige och var långt innan dig. Kan starkt rekommendera att köpa från dem då de är störst i hela norden med marknadsföring på sociala medier.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.