Ny medlem

0
Hej

Idag 21 juli 2019 registrerar mig som medlem på Företagande.se (Forum)
Jag brukar läsa frågor som era medlemmar ställer och de svaren som ni ger de, detta uppskattar jag.

Jag har läst villkoren och inte sett någonstans under vilken rubrik man skulle betala medlemavgifter; detta är därför jag registrerat mig.

En annan sak som jag skulle vilja betona här, är att jag är inte företagare, dvs jag är bara en privat person som intresserar med företagekonomi, framförallt skatt och Momsredovisning, kanske i framtiden jag kan tänka mig fixa ett eget, man vet aldrig!

Om jag har tänkt fel, här är dags att uppmärksamma mig så att jag kan fortsätta som medlem eller avbrutta/avregistrera mig.

Med vänlig hälsning
Manara ?
103
33
Det är gratis att vara medlem här, det finns inga medlemsavgifter överhuvudtaget. Så välkommen in i gemenskapen, hoppas du ska trivas här .. =) .
822
48
Välkommen Manara Kasubi! Det är som Startify säger, det kostar inget. Man behöver inte heller vara företagare för att vara med här. En del funderar på att starta, andra har en anställning och skriver för att de tycker det är roligt. Din expertis (företagekonomi, framförallt skatt och Momsredovisning) passar väl in då det kommer många frågor inom just det, så vill du svara på de frågor du kan hjälper de många som fastnat ?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.