Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 14 år sedan

Kund i Finland betalar ej, vad gör jag?


En kund i Finland köpte en vara mot postförskott, eftersom jag inte kunde skicka mot postförskott till utlandet skickades paketet som vanligt paket med faktura sänd i samma paket. Nu två månader senare är den ej betald o kunden besvarar inga mail.

Summan är 2000kr, finna det ngt att göra i o med att hon inte bor i Sverige?
Nu fick jag in pengarna så det löste sig! Härligt!! Inga mer beställningar till utlandet innan förskottsbetalning i framtiden :)[br][br]Men hade ändå varit bra att veta om ngt finns att göra om en kund i utlandet ej betalar..
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: