All hjälp mottages!

0
Hej!

Jag har haft en affärside väldigt länge om en tjejväska och inte vågat göra något framtills förra året då jag såg ett stort företag som tillverkat samma produkt och slutsålt den i några månader.
Jag hörde av mig till så många freelancers och kom till att designing av min produkt kommer kosta otroligt mycket i pengar och tid. Då fick jag ett tips att gå vidare med min produkt fast ha en enklare version där kunden behöver spendera lite energi för att nå den produkten som det störa företaget har utvecklat. (förstår om många av er inte fattar vad produkten handlar om).

Nu har jag fått min produkt och en sketch med 4 färger, produkten är miljövänlig och är gjord av återvinnad material. Problemet är att de tillverkarna som jag har kontakt med vägrar tillverka mindre än 500st per model och färg, tillverkningspriset ligger på 38 dollar utan importskostnader och tull. Och det har jag inte kapital för.
Jag har nu väskan hemma och har haft den i 2 månader utan att kunna lista ut hur jag ska göra eller gå tillväga för att sälja den vidare.

Om det skulle finnas en tillverkare som kan tillverka min väska på begäran av kund eller om en tillverkare skulle kunna tillverka typ 10 väskor så att jag kan börja så småningom. Ingen aning men jag tar alla tips tack!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.