Ett kontorshotell i molnet

2
Hej!
Jag sitter i dagarna och jobbar med att strukturera ett företagshotell i molnet där företag kan hyra sin digitala "kontorsplats" i molnet, G-suite Business, av mitt företag FCompanion.
Jag har under några år jobbat med admin av G-suite och har under de åren funderat på denna idè.
Jag har grundstrukturen klar så det jag vill be er om är vad skulle en sådan tjänst vara värd för ett företag, vart ligger gränsen för vad det får kosta för ett företag och hur tänker ni jag skulle kunna prestera för prisbild för denna tjänst?
Kostnad:
G-suitekonto: 102,45 kr (dagspris) per användare och månad.
Kostnad för konfiguration av företagets kontor: 15.000:- (10 användare)
Utbildning av företagets anställda: ???? kr (Sker i förstahand på distans)
Support: ???? kr (08.00-17.00)
Som ni ser så finns det några frågetecken, jag önskar dessa frågetäcken utbytta mot siffror.
Jag önskar bädda in alla kostnader till en kostnad antingen per månad eller en årskostnad.

Nu hoppas jag att någon i detta forum nappar på detta och börjar räkna på vad du skulle kunna tänka dig att betala för en sådan här tjänst.
Är det sen så att någon blir nyfiken och vill veta mer så kontakta mig på [email protected] så kan jag visa upp kontorshotellet i molnet.
[url=http://fcompanion.net]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.