hur kan jag sälja mina affärsidear.

2
hej



Jag har en jätte bra affärside men jag har varken pengar eller kontakter .jag undrar om hur jag kan sälja idean på ett sätt så att jag inte blir lurad..jag kan ju inte säga det till nån som har pengar..och så när han hört iden själler den bara.



ser fram emot svar.
68
[quote="mashal"]hej [br] [br]Jag har en jätte bra affärside men jag har varken pengar eller kontakter .jag undrar om hur jag kan sälja idean på ett sätt så att jag inte blir lurad..jag kan ju inte säga det till nån som har pengar..och så när han hört iden själler den bara. [br] [br]ser fram emot svar.[/quote] [br] [br] [br] [br]Hej, [br] [br]Ämnet har behandlats i en annan tråd som du kan läsa [url=http://www.foretagande.se/forum/viewtopic.php?t=945&highlight=s%E4lja+aff%E4rsid%E9]här[/url] [br] [br]Pengar och kontakter går alltid att skaffa om man verkligen tror på idén. [br] [br]Med vänliga, [br] [br]Micke
"Innovators and creative geniuses cannot be reared in schools. They are the men who defy what the school has taught them." - Ludwig von Mises

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.