Researrangör upplevelseresor!
Har en företagsidé som jag inte riktigt kan släppa, sälja paketresor inom mina 3 största intressen. Finns företag som gör det redan men inte samlade under "tak" utan dom har riktat in sig på ett område. Nu är jag så fruktansvärt fundersam över detta och planerar att starta ett reseföretag, och enbart ha ett fåtal destinationer och det skall vara till platser här i Sverige, max Norge till en början, för att förhoppningsvis vidga företaget och sälja resor runt hela världen.
Problemet är att jag kan väldigt lite om hur reseföretag och det tekniska runtom fungerar, dock utbildad guide men har aldrig arrangerat resor. (planerar ej någon vinstdrivande verksamhet till en början, utan istället utvecklas med företaget och lära sig därefter)
Vet att företaget skall ha resegaranti genom Kammarkollegiet, storlek, budgeterat på omsättningen av reseförsäljningen.
Skulle gärna vilja få Feedback och tips.
Hälsningar
Viktory
Problemet är att jag kan väldigt lite om hur reseföretag och det tekniska runtom fungerar, dock utbildad guide men har aldrig arrangerat resor. (planerar ej någon vinstdrivande verksamhet till en början, utan istället utvecklas med företaget och lära sig därefter)
Vet att företaget skall ha resegaranti genom Kammarkollegiet, storlek, budgeterat på omsättningen av reseförsäljningen.
Skulle gärna vilja få Feedback och tips.
Hälsningar
Viktory