Gratis ide

11
1
1🙂 Som jag skrev tidigare: Boende inom centrala Göteborg som inte har bil men behöver fĂ„ sina gamla sĂ€ngar, bokhylla, soffor, vitvaror körda till skroten.
MÄlgrupp: HushÄll i centrala Göteborg som ej har bil samt inte har lust, möjlighet eller muskler att bÀra tunga saker.
Pris: Skulle sjÀlv kunna tÀnka mig att betala mellan 400-600 kr beroende av vad som ska slÀngas och bÀras tungt till skroten.
Har man fler saker som ska till skroten bör man kanske sÀlja i kubik.

2🙂 TĂ€nkte denna ide för mĂ„nga Ă„r sen: BilmĂ€klare: SĂ„lde faktiskt bilar för privatpersoner pĂ„ 90-talet, detta var en förfrĂ„gan om jag kunde göra detta och visst det gick bra. Min ide Ă€r att etablera sig som bilmĂ€klare för dom som tycker det Ă€r jobbigt att ta tag i denna försĂ€ljning.MĂ„nga Ă€r de so avskyr försĂ€ljning och som inte kan nĂ„got om bilar eller inte har tid.
Vet ej om det finns behov av detta idag ??

3🙂 Personer som Ă„ker pĂ„ semester, till sommarstugan, utomlands osv behöver nĂ„gon som sommartid: klipper grĂ€set, sköter alla blommor inomhus samt i trĂ€dgĂ„rd, tar in eventuell post.
Med andra ord: Samtidigt som man ser efter trĂ€dgĂ„rd och insida i hemmet Ă€r detta ett sĂ€tt att visa (eventuella inbrottjuvar) att hĂ€r Ă€r folk hemma 🙂

Starta bak och/eller enklare matlagningskurse för barn 🙂 Dom ska bara tycka att det Ă€r otroligt roligt 🙂

Starta grupper hĂ€r pĂ„ företagande.se 🙂

Du mÄste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.