Behöver lite respons på denna affärsidé/erbjudande jag har fått
Hej Alla.
Jag har sålt mer eller mindre privat ett tag, och känner att ett företag är väldigt nära för min del.. Jag har mycket goda relationer till mina leverantörer som lokaliserar sig utomlands.
Min närmsta leverantör som jag bäst kontakt med ser god potential i mig och har givit mig ett erbjudande som lyder:
Företaget/leverantören vill göra mig till en form av ''wholesale-agent'' i sverige för de produkter som de erbjuder, de erbjuder sig att inprincip göra allt, och allt jag behöver göra är att svara på kund mejl osv.
*Hemsida till ett värde av ca 23 0000kr
*Skicka varorna direkt till kund, jag är alltså ingen mellan handel för fysiska produkter, kortfattat
*Uppdatera sidan på lager
osv.
Jag får 10% på det slutgiltiga priset som en kund på hemsidan handlar för.
Kanske ska notera att jag är 18år,
Blev lite hastigt skrivet, men hoppas att ni förstår helheten i vad som skrevs!
vad har ni för åsikter ang detta?
Mvh
Jag har sålt mer eller mindre privat ett tag, och känner att ett företag är väldigt nära för min del.. Jag har mycket goda relationer till mina leverantörer som lokaliserar sig utomlands.
Min närmsta leverantör som jag bäst kontakt med ser god potential i mig och har givit mig ett erbjudande som lyder:
Företaget/leverantören vill göra mig till en form av ''wholesale-agent'' i sverige för de produkter som de erbjuder, de erbjuder sig att inprincip göra allt, och allt jag behöver göra är att svara på kund mejl osv.
*Hemsida till ett värde av ca 23 0000kr
*Skicka varorna direkt till kund, jag är alltså ingen mellan handel för fysiska produkter, kortfattat
*Uppdatera sidan på lager
osv.
Jag får 10% på det slutgiltiga priset som en kund på hemsidan handlar för.
Kanske ska notera att jag är 18år,
Blev lite hastigt skrivet, men hoppas att ni förstår helheten i vad som skrevs!
vad har ni för åsikter ang detta?
Mvh