När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Jag håller på att starta upp ett rabatthäfte i mindre skala som ett litet hobbyprojekt och har fastnat i upplägget.
Normalt trycker man upp kanske 1000 häften och säljer dessa under tre månader men av jag märkt när jag frågat runt drar sig företagen för att låsa upp sig på 1000 erbjudanden, och därför vill jag istället skapa en kod eller liknande vid varje beställning så företaget som en säkerhet kan välja att avbryta om det blir för mycket eller om dom helt enkelt inte längre vill vara med.
Problemet nu är att jag vet inte hur dessa "häften" eller kuponger ska levereras till kunden? Som det är byggt nu skickas ett mail ut med virtuella häften som skrivs ut från vår hemsida. Men om kunden vill kan de ju skriva ut mängder med kopior och sprida runt. Sedan ser det inte särskilt snyggt ut när man skriver ut själv.
Jag funderar nu på om det går att göra på något annat sätt.. Kanske ladda erbjudanden på ett kort? Men jag vet inte om företagen kan ladda in det i sina system eller hur det fungerar? Funderar också på att skicka sms men då går det ju att vidarebefodra dessa.
Nyckeln tror jag är enkelhet för företaget som ansluter sig, så att de inte blir avskräkta av allt krångel som uppstår med att logga in på en hemsida och dubbelkolla koder etc.
Jag har funderat på det här i flera dagar nu men kommer inte fram till hur det ska läggas upp.
Hoppas att någon som kanske själv har en butiken kanske har någon idé på hur ni skulle vilja att det skulle fungera?
Tack så länge 🙂
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att registrera dig som medlem.