Lova att inte skratta!
Hej.
Jag och en vän brinner för att tillverka smycken och självklart vill vi få ut dem på marknaden.
Vi har många ideer, men vet inte hur vi ska komma igång.
Hur gör vi?
Som vi läst oss till så sker den mesta tillverkningen i Kina.
Nu måste ngn förklara hur det går till, om vi har gjort en prototyp som vi vill ha exempelvis 100 st av, skaffar vi pärlor till den mängden och skickar ner till kineserna 😃, förstår ni nu hur dålig koll vi har 🙂 nu får ni sluta skratta därhemma.... Hur kommer man i kontakt med en fabrik, ska man åka ner och leta eller hittar man dom på nätet?
Egentligen har vi ganska bra koll på hur vi vill att allt ska fungera, det är det här med produktionen av smyckerna som känns svårt.
Åh nu vill jag bara radera, förmodligen kommer ingen att fatta vad jag menar 🙁
Hoppas ngn har ett bra svar.
Vi börjar så här, det kommer säkert mer konstiga frågor senare.
MVH Kristina.....
Jag och en vän brinner för att tillverka smycken och självklart vill vi få ut dem på marknaden.
Vi har många ideer, men vet inte hur vi ska komma igång.
Hur gör vi?
Som vi läst oss till så sker den mesta tillverkningen i Kina.
Nu måste ngn förklara hur det går till, om vi har gjort en prototyp som vi vill ha exempelvis 100 st av, skaffar vi pärlor till den mängden och skickar ner till kineserna 😃, förstår ni nu hur dålig koll vi har 🙂 nu får ni sluta skratta därhemma.... Hur kommer man i kontakt med en fabrik, ska man åka ner och leta eller hittar man dom på nätet?
Egentligen har vi ganska bra koll på hur vi vill att allt ska fungera, det är det här med produktionen av smyckerna som känns svårt.
Åh nu vill jag bara radera, förmodligen kommer ingen att fatta vad jag menar 🙁
Hoppas ngn har ett bra svar.
Vi börjar så här, det kommer säkert mer konstiga frågor senare.
MVH Kristina.....