HĂ„rwax

18
😃 HallĂ„ allihopa,
Jag befinner mig just nu i kina, och jag fick hÀromdan ett mejl dÀr en kompis frÄgade mig om jag kunde skicka lite wax till honom... Det som fick mig intresserad var att den waxen anvÀnder jag sjÀlv... Som jag köper vÀldigt billigt i affÀrerna... Efter mejlet sÄ börja jag googla efter den waxen i Sverige.. blev lite överasskad att hitta sÄ mÄnga blog och forum som nÀmner denna wax men endÄ finns den inte i Sverige..... finns inte i sverige!

Det verkar vara ett amerikanskt mÀrke, och jag vill lÀra mig mer om jag skulle nu vilja satsa pÄ denna produkt vad Àr det jag behöver veta om waxföretagets rÀttigheter?
Typ, om jag ens fÄr? Finns det specifika vÀgar för detta? Vad bör jag tÀnka pÄ?

Det kÀnns som om nÀr jag 2 Är sedan ville importera LISTERINE munskjöljsvatten till Sverige.. Men vÄgade inte... Nu sÀljer Listerine vÀldigt bra i Sverige .... man tÀnker för sigsjÀlv (F"#€€) hahaa .. men men ..

Uppskattar alla svar... (men om du inte ar intresserad av och hjÀlpa i nÄgon form, snÀlla lÄt bli och posta) 

305
5
Det första du bör göra Àr vÀl att kontakta företaget i USA och se om det finns nÄgon ÄterförsÀljare i Sverige redan. Om det inte finns det. Finns det nÄgon som har hand om Sverige eller europa (en grossist kanske)?

Du mÄste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.