Senast uppdaterad för 14 år sedan

Namnet trendic.cc avyttras

--- Köparen drog sig ur så namnet finns åter igen till försäljning --

Lägger in lite statistik över trendic.cc. Dessa siffror är från 2011-01-01 till 2011-07-31. Registrerade kunder: 32 stycken. Antal besökare: 44 420.

Manliga kunder: 58% . Kvinnliga: 24% och 18% har inte fyllt i kön.

18-24år: 11%. 25-34år: 13%. 35-49år: 22%. 50-59år: 3%. Okänd ålder: 51%.

Priset för själva domännamnet trendic.cc är 3.000kr och det är inte för mycket om man ser till statistiken. Styr över trafiken till den egna sidan och öka försäljningen. Givetvis kan jag skicka med information över kunderna men då kostar det extra. Ge mig ett bud på minst 6.000kr så skickar jag med kundinformationen också.

//Daniel
www.trendbutiker.se www.flash24.se www.webstarmedia.se
Har ändrat mig gällande priserna på namnen och nu har jag satt ett riktigt bra pris på båda namnen. Läs det första inlägget i denna tråd så ser ni det nya priset... Har även lagt in en liten lista på statistik också..[br][br]Daniel
Har tagit bort värmepumpsbutiken som låg under domänen [b]pumpar.nu[/b] och lagt in en helt ny butik. Namnet är fortfarande till salu så kika in och se efter hur det kan se ut med en [b]webbutik[/b] som har dom flesta modulerna installerade.. [br][br]Priset för namnen är fortfarande [b]3000 kronor styck[/b] (ink.moms) + eventuell överlåtelseavgift.[br][br][br]Mvh[br]Daniel Johansson
Lägger in lite statistik över trendic.cc/webshop. Finns att läsa här men även i första inlägget: Lägger in lite statistik över trendic.cc. Dessa siffror är från 2011-01-01 till 2011-07-31. Registrerade kunder: 32 stycken. Antal besökare: 44 420. Manliga kunder: 58% . Kvinnliga: 24% och 18% har inte fyllt i kön. 18-24år: 11%. 25-34år: 13%. 35-49år: 22%. 50-59år: 3%. Okänd ålder: 51%. Priset för själva domännamnet trendic.cc är 3.000kr och det är inte för mycket om man ser till statistiken. Styr över trafiken till den egna sidan och öka försäljningen. Givetvis kan jag skicka med information över kunderna men då kostar det extra. Ge mig ett bud på minst 6.000kr så skickar jag med kundinformationen också. //Daniel
Har fått ett bud som jag accepterat gällande både namnet trendic.cc ink. butiken och kundinformationen. Går affären i lås så meddelar jag det här och går den inte igenom så tar jag emot bud igen. //Daniel
Då hände det som kan hända när det gäller försäljningar osv. Köparen drog sig ur. Så namnet trendic.cc finns åter tillgänglig till försäljning.
  • 1
  • 2
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: