Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 18 år sedan

Hur är det med aktiviteten i detta forum?

Är det bara jag som tycker det är lite dött, tråkigt och väldigt ensamt här när man kikar in?

Det kanske beror på att jag är van vid forumet på www.familjeliv.se där det skrivs ca 35 000 inlägg varje dag. :roll:

Hur som helst så hoppas jag det inte hör till företagarrollen att anta en stel, tyst och överdriven seriös gestalt. :o

Då är jag i fel gäng!

Kom igen nu! Dela med er lite av er själva. Eller berätta en rolig historia. :grin:

Jag kan bjuda på en av mina katter tills vidare....

Har ni inga katter funkar det lika bra med ålder, intressen, musiksmak, senast frukostpålägg eller trosbekännelser.

Vad som helst som inte har med fakturor eller deklarationer att göra.
ww.roisindubh.se
Hej, [br] [br]Intressant debatt! [br] [br]Tror ni ändå inte att det ger sig självt efter ett tag? [br]Menar att vissa människor gillar att ge, andra att ta, till slut blir det balans. [br] [br]Många forum jag varit på är mer eller mindre en klubb för inbördes beundran, där man blir påhoppad för att man ställer en fråga dom debatterat för två år sedan :cry: [br] [br]Det upplever jag inte här! :lol: [br] [br]MVH [br] [br]R
[quote="Robaino"]Hej, [br] [br]Intressant debatt! [br] [br]Tror ni ändå inte att det ger sig självt efter ett tag? [br]Menar att vissa människor gillar att ge, andra att ta, till slut blir det balans. [br]R[/quote] [br] [br]Denna kommentaren gillar jag skarpt :mrgreen: [br]Exempel: [br]Om min fru hela tiden ge mig vad jag vill ha och jag aldrig ge något [br]tillbaka till henne, så kan man säga att vi har en balans i vårt förhållande.
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
[quote="Robaino"]Hej, [br] [br]Många forum jag varit på är mer eller mindre en klubb för inbördes beundran, där man blir påhoppad för att man ställer en fråga dom debatterat för två år sedan :cry: [br] [br]Det upplever jag inte här! :lol: [br] [br]MVH [br] [br]R[/quote] [br] [br]Jag håller helt med dig om detta, i vissa forum får man verkligen ha en massa skinn på näsan för att inte förgås. [br]Personligen så tycker jag att vi är lite för snälla här inne, men det är bättre de än tvärtom. :wink:
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
Jag lovar att jag ska jobba på att bli lite styggare :wink: [br] [br]MVH [br] [br]R
haha! [br] [br]Här kan vi kolla på en annan stygging så länge :-D [br] [br]http://www.thehumorarchives.com/joke/Evil_Cat
Hej igen! [br] [br]Lovade för en tid sedan att lägga upp min hund, och ÄNTLIGEN, här kommer han. [br] [br][img]http://www.telecompartner.se/img/ludde.jpg[/img]
[quote="marta"]Hej igen! [br] [br]Lovade för en tid sedan att lägga upp min hund, och ÄNTLIGEN, här kommer han. [br] [br][img]http://www.telecompartner.se/img/ludde.jpg[/img][/quote] [br] [br] [br]Tur att du skrev att det var en hund :mrgreen: [br] [br]Hälsningar! [br]Stefan
Ja, visst kan rasen vara svår att urskilja då man kan tänka att han är en så kallad fähund. :wink: [br] [br]Men visst är det en hund!
  • 1
  • 2
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: