Investera i viner
Jag sitter och dricker ett glas vin och funderar på investeringar och sparande/pensionssparande. Började söka efter information om att investera i vin och det verkar som det skulle kunna vara en bra investering. Det är ju dessutom gott 🙂
Någon som har erfarenhet eller tips så är det välkommet!!
Det skulle t ex vara intressant att se lite siffror. Jag hittade inga exempel.
Jag samlade däremot en del länkar till tips och artiklar jag hittade om vininvesteringar:
Lagrad investering – vin i stället för aktier
Varför är viner en bra investering? Hur hittar man bra investeringsvin att köpa? 8 viktiga regler för att lyckas investera i vin. Det hittar du här: Tips och råd för att lyckas investera i vin
Vinklubben.se har en mängd vintips, artiklar och råd, t ex artikeln Investera i en vinfond.
Artiklar på engelska
Guide – Investera i vin
Fine wine investment advice
(EDIT: Jag sitter i en annan tidszon och är inte helt alkad som man kanske kan tro :mrgreen🙂
Någon som har erfarenhet eller tips så är det välkommet!!
Det skulle t ex vara intressant att se lite siffror. Jag hittade inga exempel.
Jag samlade däremot en del länkar till tips och artiklar jag hittade om vininvesteringar:
Lagrad investering – vin i stället för aktier
Varför är viner en bra investering? Hur hittar man bra investeringsvin att köpa? 8 viktiga regler för att lyckas investera i vin. Det hittar du här: Tips och råd för att lyckas investera i vin
Vinklubben.se har en mängd vintips, artiklar och råd, t ex artikeln Investera i en vinfond.
Artiklar på engelska
Guide – Investera i vin
Fine wine investment advice
(EDIT: Jag sitter i en annan tidszon och är inte helt alkad som man kanske kan tro :mrgreen🙂