Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 12 år sedan

Marknadsföra sig på nätet - billigt? Hur?

Hur man ska man bära sig åt för att marknadsföra sig på nätet om man vill komma undan billigt?

Jag har startat ett projekt som heter http://www.gnews.se. Det är en site som endast listar positiva nyheter och nu vill jag självklart dela med mig av det till alla.

Bör man kontakta tidningar och företag som ett nästa steg eller har ni några tips?

Jag hoppas ni tar er tiden och läser mitt inlägg!

Med vänliga hälsningar, Mikael Engström
Raderad användare
Raderad användare
Jag vill bara säga – trevligt initiativ! Tanken har slagit mig många gånger, att; Varför finns det ingenstans där jag kan läsa goda nyheter?! Du har ett bra koncept, kör på det stenhårt. Du behöver en social strategi, ta upp kampen mot de tråkiga, bedrövliga nyheterna som genomsyrar alla kanaler. Få folk att engagera sig, alla vill läsa om glada inspirerande nyhter. Bollar gärna lite idéer, har många :D Keep it up /Micke
  • 1
  • 2
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: