Swedbank Àr outhÀrdligt dÄliga (VARNING!!!)

1
Hej alla glada företagare!

🙂

Efter nÄgra Är inom vÄrden bestÀmde jag mig för att starta företag pÄ egen hand. FriskvÄrd, bland annat
Gick till swedbank, eftersom de finns pÄ orten för företaget, vi bor pÄ landet. Jag fick konto med internetbanken och dosa och egen bankman.

- Men personalen pÄ swedbank har noll koll pÄ nÄgonting.
- De Àr vimsiga, och okunniga.
- Deras internetbank för företag kÀnns som 90-talet. Ingenting fungerar, supporten sover eller svarar inte och inför mötet med bankpersonalen pÄ kontoret sÄ hade de glömt bort mötet.
- Det kÀnns som om personalen jÀvlas med sina kunder.

De tittar inte ens sin kund i ögonen under mötet. OförskÀmt, eftersom jag med min vÄrdarbetserfarenhet vet vÀrdet av ögonkontakt.

Jag bytte bank till SEB. 🙂

Jag sÀger som jag sÀger till mina kollegor pÄ företagshotellet: UNDVIK SWEDBANK!!!!
367
48
Bank Àr en förtroendebranch. Det tar sannolikt Äratal för en bank som var tvungen att sparka bÄde styrelseordförande och VD pÄ en och samma stÀmma att ÄterupprÄtta banken och Ätervinna förtroendet. Som överheten Àr sÄ blir ock undersÄten... -det dyker nog upp nÄgon kommunikationsdirektör eller annan HR-tramsperson som skall styra upp kundrelationerna..
Redaktuellt

Du mÄste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.