Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 20 år sedan

Berunda

Hej kreativa företagare!

Jag har en affärsidé, jag har gjort en affärsplan och även en undersökning av marknaden. Jag har lagt ner minst 170 timmar på projektet och funderar nu på hur jag ska gå vidare...

Förutsättningarna för att projektet ska bli lyckat är mycket goda. Dock måste jag få ett större intresse och stöd från andra. En förlösande faktor måste till. Jag vill komma fram till ett kreativt sätt att sprida ordet; få fler förstå vad Berunda innebär.

Min affärsidé utgår från att hjälpa företag och privatpersoner med att lösa problem. Nu funderar jag på om jag ska rikta in mig till företagare och problemen som kan uppstå när man bildar bolag.

Vad tror du? Vilken är min bästa målgrupp? Vem behöver mest hjälp? Vem är lättast att hjälpa? Vem får man lättast att begära hjälp från just mig?

Hoppas någon här på forumet har några förslag.

Ni är alla välkomna att kontakta mig.

www.berunda.se
Jag ska försöka välja ut några där man kan få bra hjälp. En del forum kanske mest diskuterar saker. Men, hm, jag kan inte få ihop till så lång lista. Har du några förslag på sidor?
.... om du är intresserad av en domän till, så äger jag problem.nu [br] [br]Men jag har inga problem så för min del skulle du kunna köpa den för en billig penning.
Ja den domänen skulle väl passa väldigt bra om jag förstått din verksamhet rätt.
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
Sökte du företagare som ville annonsera gratis på din sajt?
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
Nu har jag lagt upp en sida på [url=http://problem.nu]problem.nu[/url]. Sidan är tänkt att vara lite enklare kampanjsida för Berunda. Du kan själv gå in och skriva in alla dina kunskapsområden, för att sedan få en sida och rss-feed att prenumerera på. [br] [br]Om du vill annonsera gratis kan du läsa mer här: [br]http://foretagande.se/viewtopic.php?t=387
  • 1
  • 2
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: