Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 21 timmar sedan
Nykomling
4

Vill du testa ett nytt smart offertverktyg – feedback önskas 🙏

Hej!
Jag heter David och håller på att utveckla ett offertverktyg – OffertProffs.nu – för småföretag som vill kunna skapa snygga offerter enkelt och snabbt, direkt i webbläsaren.

Nu söker jag testare som kan ge mig lite feedback innan eventuell lansering.

Vad du kan göra i verktyget:

Välj mellan flera proffsiga offertmallar
Lägg till företags- och kunduppgifter
Få offerttext genererad av AI (som du kan redigera)
Exportera som PDF eller skicka via mejl

🧪 Testperiod:
Du får tillgång i 2 veckor (startar vid första inloggning). Ingen betalning, inga krav – bara ärlig feedback 🙏

📬 Vill du testa?
Kommentera här eller skicka ett PM så skickar jag inloggningsuppgifter.

Tack för att du hjälper mig förbättra detta verktyg!
/ David Lindén
offertproffs.nu
info@offertproffs.nu
Intressant! Roligt med startups och lansering av nya projekt. Någon uppdatering kring hur det gick för er med lanseringen?
Nykomling
4
Då det ej har varit något intresse att testa detta verktyg  så har projektet stannat upp tyvärr. 
Projektet finns fortfarande men utan feedback för att kunna göra detta så bra och lättarbetat som möljigt är svårt tyvärr. 

Engagerad medlem
357
27
Tråkigt men konkurrensen är stenhård. Många har fortnox och visma och där finns väl redan verktyg för offert om jag inte minns fel.

Vad gör ditt verktyg bättre än de andra på marknaden?
Nykomling
4
Du har helt rätt i at Fortnox och Visma är jättarna på marknaden, Fortnox är ett administrativt verktyg.Mitt är ett säljvertyg. 
I stora system får du en tabell där du fyller i siffror.Detta blir korrekt, men det är sällan säljande. Tanken med OffertProffs och anledningen jag valde att implementera en AI-funktion är att hjälpa företagaren med det som är svårast: Att skriva själva texten. Att få en offert att låta proffsig och trevlig, inte bara en lista på priser. 
Jag har varit borta från projektet ett tag, men din fråga fick mig att inse att behovet av enkelhet fortfarande finns. 

Om jag öppnar upp tjänsten helt gratis igen skulle du våga testa skillnaden mot "jättarna" då? 
Engagerad medlem
357
27
Det låter mer intressant helt klart och något du bör presentera tydligare.

Själv har jag inget behov av just detta i dagsläget men det borde finnas fler här inne som vill testa.

Jag kastade in tråden i chatgpt och fick fram denna säljpitch laugh

OffertProffs.nu – Sälj mer. Skriv mindre.
Skapa snygga, säljande offerter på några minuter. AI hjälper dig skriva texterna – du finjusterar och skickar.
Nykomling
4

Tack igen för den fantastiska säljpitch du skapade – den är klockren!
OffertProffs.nu – Sälj mer. Skriv mindre.
Skapa snygga, säljande offerter på några minuter. AI hjälper dig skriva texterna – du finjusterar och skickar.
Du och alla andra som är nyfikna får nu full tillgång helt gratis för att verkligen hinna testa verktyget genom en hel säljcykel.
Jag har öppnat upp systemet:
Inget krångel: Registreringen är nu förenklad till bara e-post och lösenord – du är inne och kan skicka offerter på under 30 sekunder.
Full funktion: AI-text, PDF-export och 'Svara till din e-post'-funktionen är nu aktiv.
Ni är välkomna att testa och ge ärlig feedback. Målet är att spara er tid och hjälpa er vinna fler affärer! Använd gärna feedback-knappen på sidan för snabba synpunkter.

PS: Ett snabbt tips för att testa: Använd gärna en påhittad e-post/lösenord för att snabbt skapa konto. Du kan också skicka offerten till din egen e-post eller förhandsvisa den för att se hur den ser ut innan du skickar till en riktig kund!
https://offertproffs.nu/

Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.