Skapa semi passiva inkomster tillsammans

5
Hej

Jag är ute och letar efter en potentiell kompanion i att skapa semi passiva inkomster via webprojekt och investeringar. Jag arbetar själv heltid men önskar att bidra från perspektivet som jag har arbetat privat med nu i ett par år med köp och försäljning av olika webprojekt samt utveckling av affärsverksamheter. I det arbetet som jag har hållt på med på hobby nivå så har jag kommit till insikten av styrkan av att ha någon att diskutera och utvekla ideér med och arbeta tillsammans för ett ekonomiskt fritt liv med korta arbetsdagar eller långa med mycket drivkraft och vars resultat ska generera långsiktiga avkastning. Jag har pengar och kunskap inom ekonomi, investeringar, försäljning, Management, Wordpress, html. Därför framförallt intreserad av att hitta någon att samarbeta som passar till personlighet och kan bidra med kunskap som kompleterar mina egenskaper.

Fördelar
Ifall du har ett aktiebolag eller på väg att starta ett.
Har några specifika kunskaper inom försäljning, programering.
Kanske har du dina egna webprojekt som du håller på med och vill dela ideér och utvekla vidare
Fördel om du bor i Malmö men inte ett krav.

Tack!

Med vänlig hälsning,
Kristoffer
1
Hej Kristoffer! Jag vill gärna komma ikontakt med dig. Jag såg ingen E-postadress att meddela dig på! Du kan nå mig på [email protected]
1
Hej Kristoffer! Jag driver Kabong AB. Vi bygger hemsidor både till kunder och till oss själva för att driva trafik och försäljning. Hör gärna av dig.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.