Timmi Jofur - Entreprenör med försäljning i blodet

7
1
Vem
Jag är en driven person som arbetar hårt för att skapa tillväxt och framgång för mig själv och andra. Jag har min bakgrund inom försäljning och hjälper personer och företag att utvecklas och öka sin försäljning. Jag brinner för att ta en idé och utveckla den till ett livskraftigt bolag.

Jag föreläser, coachar och skriver en del

Artikel jag skrivit: http://www.foretagande.se/forsaljning/med-eld-i-sjalen-oka-din-forsaljning-med-en-enkel-ingrediens/

Vad

Jag är inblandad i många olika bolag och projekt och jag vet att jag kan hjälpa er att utveckla ert bolag. Här är några av mina projekt som jag är inblandad i

AlphaPartner
Hightech bolag där vi utvecklar marknadens bästa verktyg för försäljning. Några exempel är Affärsdata i världsklass B2B och B2C. Marknadens bästa Säljstöd/Dialer/CRM för effektiv försäljning och IP-telefoni TIER 1 anslutning och samtrafik med Sveriges största operatör. Marknadens bästa setup.

Maila mig gärna på [email protected]

Epic Group
Mitt säljbolag. Vi arbetar med försäljning med telefonen som verktyg. Vi säljer idag på uppdrag åt ett flertal av marknadens bästa produkter inom inomhusmiljö, tv och el.

Behöver du hjälp med försäljning? Maila mig gärna på [email protected]

FundedByMe
Jag är representant för FundedByMe. Jag hjälper bolag att analysera om de lämpar sig för den bästa finansieringsformen av alla. Crowdfunding.

Tror du att din idé lämpar sig för crowdfunding? Maila mig på [email protected]

BLabs AB

En revolutionerande produkt för hälsa och skönhet. Lansering i augusti 2016. Följ oss gärna på instagram och Facebook #BeautyBoozt

Jag vet att jag kan hjälpa er att komma vidare. Tveka inte att dra iväg ett mail så tar vi det där ifrån.
[attachment=275]AlphaPartner-Vector-clean-no-extra.png[/attachment]
Sales cure all

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.