Ubuntus

758
1
Nu har jag kört med operativsystemet Ubuntus i snart 2 månader och kan bara konstatera
att det fungerar perfekt. Inte ett enda virus eller en liten spionfil har drabbat min dator sedan jag uppgraderade mig :bravo
Skulle vara intressant att veta hur många här inne som använder Ubuntus.
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
2066
2
Tänkte bara notera att det heter Ubuntu och är en distribution av Linux. Jag använder det inte själv, men till olika ändamål andra linux samt BSD versioner.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
43
Så du menar att under 2 månader som du har använt Windows, så har du fått virus?[br]Intressant att veta om du då har haft AV-program etc? :)[br][br]Har bara använt mig av Ubuntu LiveCD för att testa.
118
1
varför ubuntu när det finns os x? :)
Jobbar på att förverkliga drömmar.
1616
4
Varför os X?[br]Man brukar säga att det största problemet sitter bakom tangenterna.[br][br]Datorn är ett redskap och i stora drag kan man göra de flesta saker utan dator även om användandet av en underlättar förfarandena - om man har kunskapen. Har man inte kunskap och redskap att göra samma sak utan dator ja då blir det inte ovanligt fel. [br][br]
Må väl!
118
1
Synd att du tog mitt oseriösa inlägg seriöst.
Jobbar på att förverkliga drömmar.
1616
4
Jag tog det inte seriöst utan precis som det var :P
Må väl!
90
Jag körde Ubuntu själv, det ända jag tyckte var "kul" med det var att man kunde designa om det så mycket plus hur man laddar ner updates och program. Simpel sökmotor. [br][br]Men buggar osv, blä det vart Xp igen, designar det som Vista på 10 min och fungerar snabbt o smidigt.[br][br]mvh Stefan
Stefan Olin

Det finns inget jag inte kan, bara saker jag inte har lärt mig än!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.