Tips på marknadsföring?

3
Hej alla företagare!

Jag driver www.wellmilton.se - ett relativt nystartat företag! Har ni tips och idéer på marknadsföring?

www.wellmilton.se är kostrådgivning online för hela familjen! Söker tips av dig som också tillhandahåller en tjänst? Hur har du nått ut till kunder?

Är det någon mer med ett företag med föräldrar som målgrupp? Kanske kan vi få till något samarbete? Ex länkbyte på hemsida och/eller facebook? Hör av er! 🙂

Tacksam för hjälp 🙂)

www.wellmilton.se - Sveriges främsta kostrådgivning online för hela familjen!
Sveriges främsta kostrådgivning online för hela familjen!
1
Hej Jennifer, Om jag skulle ge dig ett råd på hur man ska marknadsföra sig idag. Då skulle jag säga, skapa sociala medier plattformar. Exempelvis en Instagram som du är väldigt aktiv på. kommentera andras inlägg och följ dem. Gör det en halvtimma varje dag och tillslut kommer det ge resultat. Kolla även in content marketing! Om du vill ha mer råd om marknadsföring så snackar jag lite om det på min Youtube kanal Den Digitala Företagaren :) https://www.youtube.com/channel/UCEYWl4iwJA1iZKXRrvNIImA Hoppas det hjälp dig och kör hårt! / Christoffer
Christoffer

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.