Interimslösningar

0
Hej forumet,

Jag och min verksamhetspartner har varit i gång med vår firma i drygt ett halvår. Det går som tåget och vi kompletterar varandra väldigt bra. Nu har han dessvärre insjuknat och kommer att vara sjukskriven under resten av året.

Därför har jag letat efter en interim CFO som kan ersätta honom fram till årsskiftet. Det handlar framför allt om de ekonomiska bitarna som jag känner att jag behöver hjälp med. Det är inte heller säkert att jag kommer behöva en interimskonsult på heltid. En del av de uppgifter som han brukar utföra klarar jag av att fixa på egen hand.

Så nu har jag letat efter någon som jobbar med bemanning och rekrytering av interimslösningar inom ekonomi, men framför allt en interim CFO. https://www.financerecruitment.se/jobba-som-interim-cfo/"" target="_blank" rel="nofollow">Finance Recruitment är en av de som har dykt upp och jag har läst en del om dem på deras hemsida. Alt verkar guld och gröna skogar, men vill höra om det är någon som har någon erfarenhet av att hyra en interim CFO eller någon annan tjänst.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.